Powered By Blogger

miercuri, 7 martie 2012

Discutie interioara

In plina maturitate, ma autoanalizez, cu reusitele si esecurile avut de-a lungul vietii apropiindu-ma cu pasi repezi de ora bilantului.
Azi, de exemplu, am avut un dialog cu Dumnezeu in care m-am vazut cu ochii mintii din copilarie pana in prezent. Dumnezeu m-a intrebat:
- Cum te consideri? Te-ai schimbat fata de atunci? Esti mai bun sau mai rau? Ti-ai ajutat in vreun fel semenii? Daca da, esti pe drumul cel bun, daca nu, incearca si afla-ti slabiciunile. Iti voi da termen o saptamana.
Instinctiv, primul meu impuls a fost sa neg, sa cred ca sunt perfect, ca nu am facut decat bine uitand poate, foarte convenabil, ca nu tot timpul am fost modest, sincer si altruist cu cei din jur.
-Da Doamne, recunosc ca unele lucruri nu au fost facute asa cum trebuia dar, asa cum ne-ai facut de la inceputurile inceputurilor, nimeni nu este perfect. Perfectiunea este un lucru ideal pe care nu-l outem atinge, dar la care putem aspira.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu